نوشته شده توسط : نازپر

بسیاری از آنها اکنون در اشکال، اندازه‌ها، بافت‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. بازار در چند سال اخیر مانند توپ های جیگل پیشرفت کرده است، به این معنی که اکنون گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب وجود دارد. آیا می خواهید استفاده از دیلدو را کمی ساده تر کنید؟ مجموعه‌ای از بهترین روغن‌ها، بهترین کاندوم‌ها و بهترین صندلی‌های جنسی ممکن است همگی مفید دیلدو پرداخت درب منزل باشند.

دیلدوهای بازنمایی دقیقاً شبیه آلت تناسلی انسان طراحی شده اند – برخی حتی بیضه دارند. ۴. غیرنماینده: این لزوما شبیه آلت تناسلی انسان نیستند. آنها ممکن است شکل ظریف و گرد داشته باشند یا مانند یک شیء گره خورده به نظر برسند. ۵. ویبره: ارتعاشی عموماً از سیلیکون ساخته شده‌اند و دارای یک ویبراتور گلوله در داخل هستند. ۶. دو سر: این اسباب بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که توسط یک فرد (هم به صورت واژینال و هم مقعدی) و یا توسط دو شریک به طور همزمان استفاده دیلدو کمری پرداخت درب منزل شود.

خرید اینترنتی آلت مصنوعی ارزان قیمت

گیره زدن: تسمه‌هایی برای چسباندن، یک عمل جنسی که در آن نفوذگر از دیلدو کمری تسمه‌ای برای نفوذ مقعدی به گیرنده استفاده می‌کند، با سبک عملی خاص خود ارائه می‌شود – یک پروفیل مهار باریک‌تر برای دیلدوی نازک‌تر و منحنی که می‌تواند مناسب باشد. هنگام بازی مقعدی راحت تر باشید. ۶. قابل جابجایی: برخی از تسمه ها در اطراف حلقه های اورینگ فلزی یا پلاستیکی قرار دارند و تعویض دیلدوها را بر اساس اولویت آسان می کند. هر دیلدو (یا اسباب بازی جنسی مشابه) با پایه صاف را می توان از طریق حلقه عبور داد و در جای خود نگه آلت مصنوعی پرداخت درب منزل داشت.

درمان آلت تناسلی مهارکننده های فسفودی استراز: این داروها (مانند سیلدنافیل یا ویاگرا) جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهند و نعوظ را سخت تر می کنند. آنتی بیوتیک ها: سوزاک، کلامیدیا، سیفلیس و سایر عفونت های باکتریایی آلت تناسلی با آنتی بیوتیک قابل درمان هستند. داروهای ضد ویروسی: مصرف روزانه داروهای سرکوب HSV می تواند از شیوع تبخال در آلت تناسلی جلوگیری واژن مصنوعی پرداخت درب منزل کند.

جراحی آلت تناسلی: جراحی می تواند هیپوسپادیاس را اصلاح کند و ممکن است برای سرطان آلت تناسلی ضروری باشد. تستوسترون: تستوسترون پایین به خودی خود به ندرت باعث اختلال نعوظ می شود. مکمل های تستوسترون ممکن است باعث بهبود اختلال نعوظ در برخی از مردان شود شما باید به طور منظم نعوظ داشته باشید تا آلت تناسلی خود را سالم نگه عروسک جنسی پرداخت درب منزل دارید.

خرید اینترنتی دیلدو کمری ارزان قیمت

صبور باشید. یادگیری استفاده از تسمه به تمرین نیاز دارد – اساساً در حال استفاده از قسمت جدیدی از بدن هستید – بنابراین اگر اولین بار است که با خودتان صبور باشید. بیایید در مورد میل جنسی کمی صمیمیت بیشتر صحبت کنیم؟ با کمک امیلی مورس (میزبان پادکست بسیار محبوب Sex With Emily)، عضویت سالانه بگیرید و درباره ارتباط آزاد با شرکای خود، آزمایش در اتاق خواب، و بهترین مدافع جنسی خود باشید، بیشتر بیاموزید تسمه یک اسباب‌بازی جنسی دو تکه است که شامل دیلدو می‌شود.

آنها می توانند مانند لباس زیر با سوراخ در جلو برای آلت مصنوعی یک بند جوک با بند که روی هر ران قرار می گیرد، یا از چرم (واقعی یا مصنوعی) با یک بند که در بین گونه های باسن قرار می گیرد، به نظر برسند. ایده مخزن کوسه: Spanx با بند متصل شده. به این ترتیب می توانید قسمت میانی و قلم جعلی خود را چاپلوسی کنید. صورتی، بنفش، سرخابی، بنفش، مستطیل، جعبه، نحوه خرید: هنگام خرید بند، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کوئین می‌گوید: «ایده این است که دیلدو کمری را در مقابل بدن نگه دارید تا آن را بدون دست نگه دارید.

این مانند انتخاب هر تکه لباسی است، به جز با یک دیک مصنوعی. سرخابی، متن، قرمز، صورتی، خط، بنفش، قلم، بنفش، نماد، تقارن، نماد مهار جگوار هنگامی که به دنبال دیلدو کمری مناسب برای اولین بند خود هستید، از کوچک شروع کنید. کاوانا دیلدو لئو را برای تازه واردان عصبی توصیه می کند. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید دیلدو باید در نظر بگیرید این است که یکی از سیلیکون های غیر متخلخل را انتخاب کنید، زیرا تمیز کردن آنها راحت ترین است. فقط بعد از استفاده آنها را با آب گرم و صابون بشویید.

خرید اینترنتی واژن مصنوعی ارزان

واژن مصنوعی : روان کننده های مصنوعی مشکل اصلی را درمان نمی کنند. آنها استروژن را افزایش نمی دهند یا بافت نازک واژن را احیا نمی کنند. بنابراین مردم ممکن است متوجه شوند که این محصولات مشکل را به طور کامل حل نمی کنند. برای کسانی که با استفاده از روان کننده های تجاری از خشکی واژن تسکین نمی یابند، کرم های استروژن ممکن است گزینه خوبی باشند.

کرم های استروژن می توانند به خوبی کار کنند، اما برای افرادی که استروژن را به خوبی تحمل نمی کنند، بی خطر نیستند. مهم است که با پزشک در مورد خطرات و مزایای استفاده از کرم استروژن صحبت کنید. نحوه استفاده از روان کننده هنگام استفاده از روان کننده ها و مرطوب کننده های بدون نسخه، افراد باید همیشه دستورالعمل های روی جعبه را رعایت کنند. بهتر است با مقدار کمی از محصول شروع کنید و سپس مقدار آن را به تدریج افزایش دهید تا واژن احساس راحتی کند. برخی افراد متوجه می شوند که استفاده مجدد چند بار روان کننده بهترین نتایج را به همراه دارد.

واژن مصنوعی : برای افراد مبتلا به خشکی واژن، علائم می تواند بسیار ناراحت کننده یا خسته کننده باشد. یک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند به تعیین علت خشکی کمک کند و سپس راه حل مناسب را توصیه کند. رابطه جنسی نباید دردناک باشد و واژن نباید منبع ناراحتی باشد.اگر خشکی واژن ادامه یابد یا با استفاده از روان کننده های تجاری بهبود نیابد، فرد می تواند به پزشک مراجعه کند.

خرید اینترنتی دیلدو ارزان قیمت

برخی از دیلدوها را می توان جوشاند، در حالی که برخی دیگر را باید با آب و صابون یا پاک کننده مخصوص اسباب بازی های جنسی تمیز کرد. را گرم کنید. مگر اینکه قصد انجام بازی با دما را داشته باشید، یک گرم بهترین احساس را در برابر پوست شما خواهد داشت. پیشنهادات سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا شما می تواند زیر آب گرم اجرا شود یا خیر. ۳. روغن را اضافه کنید. برای کاهش اصطکاک بین پوست و ، مقدار زیادی روان کننده استفاده کنید.

قبل از استفاده از دیلدو کمری با تسمه با اتصال مهار، ایده خوبی است که مهار را برای کنترل بهتر دیلدو تنظیم کنید. اگر مهار خیلی شل باشد، انجام یک حرکت نوازش نرم چالش برانگیز خواهد بود و شما را مجبور به توقف و تنظیم می کند، که می تواند بر خلق و خوی جلسه جنسی شما تأثیر بگذارد. ۶. با استرادلینگ شروع کنید. برای سهولت در تجربه استفاده از بند، با دراز کشیدن به پشت شروع کنید. این موقعیت به شریک نفوذ شده اجازه می دهد تا بتواند احساسات و عمق را کنترل کند. هنگامی که احساس راحتی کردید، می توانید از تسمه در اکثر پوزیشن های جنسی استفاده کنید.

به عنوان مثال، از استفاده از روان کننده مبتنی بر سیلیکون با دیلدو مبتنی بر سیلیکون خودداری کنید، زیرا اولی باعث تجزیه مواد می شود. ۴. با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. ارتباط همیشه در یک رابطه جنسی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در طول بازی با تسمه ضروری می شود. قبل از اینکه آن را در جلسه جنسی خود معرفی کنید، درباره استفاده از تسمه صحبت کنید. اگر شما از آن استفاده می کنید، اندازه گیری دقیق شدت می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین به بازخورد و نیازهای شریک زندگی خود گوش واژن مصنوعی دهید. ۵. مهار را تنظیم کنید.

خرید اینترنتی عروسک جنسی ارزان

عروسک جنسی : جذاب و قابل تنظیم هستند عروسک های الاستومر سیلیکونی و ترموپلاستیک مدرن که اکنون استفاده می شوند به قدری پیشرفت کرده اند که تقریباً همه چیز را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد، از صورت، تا جزئیات پیچیده مانند سینه، آلت تناسلی. ، لب ها و باسن. می‌توانید دختر یا پسر رویاهایتان را فقط برای خودتان بسازید و هرگز از آنها خسته آلت مصنوعی نشوید زیرا برخلاف افراد واقعی ویژگی‌های آنها با گذشت زمان خراب نمی‌شود. با توجه به اینکه ذهن شما دائماً فرد مناسب را برای شما پیدا نمی کند، می توانید بیشتر روی زندگی خود تمرکز کنید و همچنین موفق تر باشید! هیکل و بدنی که این عروسک‌های جنسی با آن ساخته شده‌اند غیرقابل مقاومت است و اسکلت محکم آن ظریف و محکم است.

عروسک ها در بسته بندی های محتاطانه ارسال می شوند و با خدمات مشتریان شبانه روزی با سیاست بازگرداندن آسان ارائه می شوند. دفعه بعد که فکر می کنید به یک سایت دوستیابی بروید، این وب سایت را نیز بررسی کنید. نتیجه‌گیری عروسک‌های جنسی دیگر قطعه‌ای از مواد مونتاژ شده و یک قدم بالاتر از خودارضایی نیستند، آنها شرکای مناسبی هستند که مزایای سلامتی زیادی به شما می‌دهند، به شما کمک می‌کنند بهتر بخوابید، شما را بیشتر راضی کنند، یک همراه خوب باشند، و تقریباً همه چیز شما هستند. در دختر یا پسر رویاهای شما می خواهید.

عروسک جنسی : این عروسک های جنسی یک موهبت هستند زیرا این افراد آسیب می بینند و نیاز به شانه ای برای گریه کردن دارند، کسی که دیگر آنها را فریب نمی دهد یا تمام آنها را شکسته نمی کند. کوچکترین ذره عزت نفس از اراده زندگی بر آنها باقی مانده است. بهترین عروسک های جنسی را از کجا تهیه کنیم؟ یک فروشنده جهانی انواع عروسک های عشق با عروسک های مختلف از مدل های مقرون به صرفه گرفته تا مدل های الاستومری درجه یک برای انواع نیازها و کاربران است. تمام مزایای ذکر شده در بالا را می توان به خوبی در وب سایت آنها بررسی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازپر

اسلون خاطرنشان می‌کند که ممکن است بخواهید بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید نیاز دارید، بروید. اسلون می‌گوید: «اگر کسی که می‌پوشد شکم داشته باشد و گیرنده یک ضخامت دارد، چند اینچ وجود دارد که در نهایت آلت مصنوعی وارد نمی‌شود.» برای افزایش اندازه فالوس فعلی خود، Finn، OptiMale PPA Extender (که البته نامش ضعیف است) را توصیه می کند. فین توضیح می دهد: “این همچنین احساسی را که صاحب آلت تناسلی در طول رابطه جنسی احساس می کند تغییر می دهد.” “این مانند افزودن یک آستین خودارضایی بافت دار به رابطه جنسی نافذ است.” هر چیزی که به دست می آورید، مطمئن شوید که غیر متخلخل است.

کمتر احتمال دارد که یک دیلدو از فولاد ضد زنگ قابل مهار پیدا کنید. روغن و یک مهار را به سبد خرید خود اضافه کنید به سلامتی لوازم جانبی جنسی! بله، شما واقعاً به روغن نیاز دارید. اسلون می گوید: «لوب تقریباً هر فعالیت جنسی را بهتر می کند زیرا اصطکاک را کاهش می دهد. اگرچه واژن می تواند خود را روان کند، مقعد نمی تواند، بنابراین روغن کاری به ویژه در هنگام بازی مقعدی مهم است. لوب همچنین می‌تواند با کاهش “چسبندگی” و ایجاد ظاهری سکسی و مرطوب، کارهای را بهبود بخشد.

دیلدو برقی چیست ؟

آیا ایمپلنت بر اندازه آلت تناسلی تأثیر می گذارد؟ ایمپلنت آلت تناسلی برای افزایش طول آلت تناسلی در نظر گرفته نشده است. بیشتر ایمپلنت ها از نظر طول و دور برای دستیابی به حداکثر اندازه نعوظ طبیعی بیمار گسترش می یابند. اندازه گیری در حین جراحی انجام می شود و برای هر بیمار سفارشی می شود. برخی از مردان کوتاه شدن آلت تناسلی را تجربه می کنند، اگرچه ممکن است ذهنی باشد. به عنوان مثال، مردانی که برای مدت طولانی مشکل نعوظ داشته اند ممکن است اندازه آلت تناسلی خود را به درستی به خاطر نیاورند.

آلت مصنوعی : خم شدن آلت تناسلی به مایع اجازه می دهد تا از سیلندرها خارج شود، بنابراین آلت تناسلی شما می تواند شل شود. مزایا: سفتی عالی؛ بدون نیاز به قرار دادن هیچ قسمتی در لگن یا شکم نکات منفی: بدون پوشش آنتی بیوتیک. شلی خوب نیست. برای مردان بسیار لاغر خوب نیست. برای آلت تناسلی بزرگتر به دلیل شلی ضعیف مناسب نیست. مناسب برای: مردانی که مشکلات لگنی بسیار پیچیده ای دارند که باعث می شود کاشت ایمپلنت سه تکه (نگاه کنید به زیر) کمتر مطلوب است.

واژن مصنوعی : باید شواهد علمی قوی و محکمی وجود داشته باشد که مزایای آن‌ها وجود دارد. بنابراین، نویسندگان مطالعه به دنبال آنها رفتند. در جستجوی مزایای ویبراتورها، آنها مقالاتی از و پایگاه‌های دیلدو اطلاعاتی را که بین آغاز تا ژوئیه نوشته شده بودند، جستجو کردند. زن اسباب بازی، “ویبراتور لگن”، “ویبراتور تحریک جنسی”، “ویبراتور واژن” “ویبراتور کف لگن”، و “بی اختیاری ویبراتور”. جست و جوی آنها ۵۴۹ نتیجه به دست آورد که ۱۸ مورد از آنها با معیارهای تحقیقات خاص خود مطابقت داشتند.

آلت مصنوعی چیست ؟

با این حال، علیرغم انواع مزایای بالقوه سلامتی ناشی از استفاده از آن، همچنان یک تابو اجتماعی باقی مانده است و با اضطراب احاطه شده است. هر چه چرخش بین ورقه ها اتفاق بیفتد، مسائل مربوط به ناحیه لگن احتمالاً یک موضوع حساس بین بیماران و ارائه دهندگان سلامت آنها باقی می ماند. بنابراین، ممکن است استفاده از ویبراتورها برای بهبود نتایج سلامتی، پیشنهادی باشد که باید از سوی متخصصان سلامت لگن زنان ارائه شود. البته، برای اینکه متخصصان سلامت از چنین درمان‌هایی حمایت کنند.

قیمت واژن مصنوعی : خودارضایی فواید زیادی دارد، اما تحقیقات جدید نشان داده است که استفاده از اسباب بازی‌های جنسی ممکن است مزایایی فراتر از مزیت لذت خود برای زنان داشته باشد. این یافته ها آلت مصنوعی پس از بررسی تحقیقات موجود در مورد استفاده از ویبراتورها و تأثیر آنها بر سلامت زنان به دست آمد و نشان داد که اگر همه ما بتوانیم یاد بگیریم تابو را کنار بگذاریم، حتی می توان آنها را به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی تجویز کرد. نویسندگان در مقاله منتشر شده در مجله اورولوژی انجمن اورولوژی آمریکا نوشتند: «تنها اخیراً، ننگ زنانی که از ویبراتورها برای لذت جنسی استفاده می‌کنند کمرنگ شده است.

آنها مسائلی مانند عملکرد جنسی، قدرت کف لگن، بی اختیاری و درد مزمن در ناحیه فرج به نام ولوودینیا را احاطه کردند. به گفته محققان، نتایج امیدوارکننده ای که در نمونه ۱۸ مقاله مرتبط (هر چند کوچک) یافت شد، نشان دهنده وجود ویبراتور است. آنها نوشتند: «در میان مطالعات شناسایی شده، ویبراتورها به عنوان یک روش پذیرفته شده برای افزایش تجربه جنسی زنان در نظر گرفته شد و با افزایش میل جنسی، رضایت و عملکرد کلی جنسی ارتباط مثبت داشت.

واژن مصنوعی چیست ؟

خرید واژن مصنوعی : همچنین به جلوگیری از آتروفی کمک می‌کند، که می‌تواند منجر به رابطه جنسی دردناک و شرایط درد فرج مانند ولوودینیا شود. اسباب‌بازی‌های جنسی مانند گشادکننده‌ها و ویبراتورها نیز دیلدو می‌توانند واژینیسموس را که شامل انقباض غیرارادی عضلات اطراف دهانه واژن است، درمان کنند. علاوه بر این، اسباب بازی های جنسی به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند، زیرا فعالیت جنسی منجر به ترشح اندورفین در بدن می شود که می تواند درد را مسدود کند.

عروسک جنسی : این صنعت بر چهار مزیت بالقوه اصلی استفاده از جنسی برای سلامتی تمرکز دارد. آن ها هستند: ترویج رابطه جنسی ایمن و کمک به کاهش قاچاق جنسی، کار جنسی و گردشگری جنسی. پتانسیل استفاده از جنسی به عنوان بخشی از درمان برای انواع مختلف مجرمان جنسی، از جمله پدوفیل ها. افزایش دانش و تخصص جنسی کاربر، و همچنین مراقبت از مشکلات مربوط به جنسی مانند بی نظمی میل جنسی، تنهایی، و اختلال نعوظ. کاهش نرخ تجاوز جنسی و هر شکل دیگر از رابطه جنسی بدون رضایت، زیرا ربات‌های جنسی ممکن است به منصرف کردن کاربران از انجام کارهای دلخواه کمک کنند. اینها همه ادعاهایی هستند که بسیار امکان پذیر هستند، اما هنوز در دنیای تحقیقات کشف نشده اند. برای اطمینان، همه ما باید منتظر نتایج کار این دانشمند باشیم.

زوج‌هایی که تنوع را به اتاق خواب می‌آورند، به احتمال زیاد برای مدت طولانی در کنار هم می‌مانند، زیرا نسبت به یکدیگر باز هستند و در مورد خواسته‌های خود صادق هستند. به این ترتیب رابطه خود را تقویت می کنند و بیشتر عاشق یکدیگر می شوند. استفاده از عروسک سکس فرصتی برای پایان دادن به کسالت در اتاق خواب، کاهش احتمال دیلدو خیانت و بهبود ارتباط کلی بین شما و همسرتان است. به یاد داشته باشید که ارتباط سالم مهمترین چیز در یک رابطه است.

دیلدو چیست ؟

خرید دیلدو برقی : جالب توجه است که چندین مطالعه موش نشان داده اند که سیگنالینگ عصبی با واسطه اکسی توسین بین آوران های پودندال، هیپوتالاموس و نخاع خاجی به نعوظ آلت تناسلی کمک می کند. آوران های منشأ گرفته از DNP سلول های اکسی توسین را در هسته پارابطنی هیپوتالاموس موش تحریک می کنند (تاجکریمی برنت، ۲۰۱۱؛ ​​یاناگیموتو، هوندا، گوتو، نگورو، ۱۹۹۶). سیگنال‌های آلت مصنوعی عصبی وابران که از طناب نخاعی منشا می‌گیرند منجر به تغییرات قابل پیش‌بینی در فیزیولوژی جنسی می‌شوند.

در دیلدو زیر برخی از تفاوت های مهم مبتنی بر جنسیت وجود دارد زیرا ممکن است مربوط به استفاده از ارتعاش تناسلی دیلدو برقی باشد. اولاً، زنان ظرفیت بیشتری برای تجربه بیش از یک ارگاسم در مدت زمان کوتاه دارند، یعنی ارگاسم متوالی یا ارگاسم چندگانه.این آلت مصنوعی ظرفیت چند ارگاسمی احتمالاً از ترکیبی از ویژگی های فیزیکی و روانی اجتماعی ناشی می شود. یکی از این ویژگی ها ممکن است واژن مصنوعی مشارکت های متفاوت سیستم عصبی خودمختار در برانگیختگی واژن و آلت تناسلی عروسک جنسی باشد.

قیمت دیلدو برقی : از نظر بالینی، این رفلکس برای تعیین یکپارچگی نخاع خاجی استفاده می شود و در مردان با فشار دادن آلت تناسلی و مشاهده انقباض ماهیچه های مقعدی ایجاد می شود. در حالی که فرآیندهای سطح بالاتر از جمله سیگنال‌های قشر مغز نقش مهمی در عملکرد جنسی طبیعی بازی می‌کنند، رفلکس‌هایی مانند رفلکس به توضیح اینکه چرا تحریک دیجیتالی (دست)، دهانی، واژن و ارتعاشی نقش مهمی در ایجاد نعوظ دارند نیز کمک می‌کند. بسیاری از ساختارها و مسیرهای عصبی که در بالا توضیح داده شد در مورد کلیتوریس، فرج و واژن نیز اعمال می شود.

آلت مصنوعی : ایمپلنت آلت تناسلی چه حسی برای من و همسرم خواهد داشت؟ نعوظ مرد بعد از جراحی ایمپلنت بسیار طبیعی به نظر می رسد. ایمپلنت آلت تناسلی احساس یا توانایی شما برای اوج گیری را تغییر نمی دهد. ایمپلنت جایگزین بافت نعوظی می شود که دیگر کار نمی کند. آیا ایمپلنت آلت تناسلی بر ادرار تأثیر می گذارد؟ خیر، ایمپلنت بر ادرار تأثیر نمی گذارد زیرا مجرای ادرار از جایی که سیلندرهای ایمپلنت آلت تناسلی قرار می گیرد جدا است.آیا مردم همیشه ناراضی هستند؟ هنگامی که مردی برای مدت طولانی به ED مبتلا می شود.

عروسک جنسی چیست ؟

عروسک جنسی : هر چه بیشتر در رختخواب بازی های داغ انجام دهید، فواید سلامتی بیشتری خواهید داشت و خواب بهتری خواهید داشت. دلیل آن افزایش ترشح اندورفین است. بدن شما اکسی توسین ترشح می کند که به آن هورمون عشق یا صمیمیت می گویند. این یک اثر آرام بخش و تسکین دهنده دارد. خواب بهتر ایمنی را تقویت می کند، عمر را طولانی می کند، انرژی می دهد. ۵. ارتباط بهتر در رابطه عروسک جنسی نه تنها برای مجردها بلکه برای شرکا نیز هستند.

با توجه به سبک زندگی مدرن، مهم است که به ذهن و بدن خود استراحت دهیم. این بدان معناست که ما به تعداد بهینه ساعاتی دست خواهیم یافت که در طی آن شما کاملاً خوابیده باشید. متأسفانه، افراد بیشتری با مشکل خواب مواجه می شوند. این می تواند نتیجه عادات بد زندگی، سلامت روان و موارد دیگر باشد. عادات بد خواب منجر به بی خوابی مزمن می شود که در نتیجه ما مستعد ابتلا به مشکلات مختلف سلامتی می شویم. کمبود خواب در مردان نیز می تواند باعث کاهش تستوسترون دیلدو شود. راه های مختلفی برای بهبود کیفیت خواب وجود دارد که یکی از آنها استفاده از عروسک های جنسی است.

عروسک جنسی : این برای رضایت هر دو شریک ضروری است. دسته بندی عروسک های جدید جنسی را با شریک زندگی خود کاوش کنید و دریابید که آنها چه چیزی می توانند به شما ارائه دهند. نتیجه: رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی شما است. این به ما ایمنی قوی تر، خواب بهتر، از بین بردن سردرد و بسیاری از مزایای سلامتی دیگر می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازپر

دیلدو برقی : بیانکا آلبا اگرچه در اینجا دستورالعمل‌های کلی برای تمیز کردن انواع اسباب‌بازی‌های جنسی ارائه می‌کنیم، همیشه ایده خوبی است که در صورت امکان به دفترچه راهنمای اسباب‌بازی خود نیز مراجعه کنید تا بهترین روش تمیز کردن آن را بیاموزید. مشاوره در مورد بهترین روش‌ها برای تمیز کردن اسباب‌بازی‌های جنسی مشورت کردیم.

برای تمیز کردن عمیق دیگ آب جوش: می‌توانید انواع اسباب‌بازی‌ها را ابتدا به صورت سطحی تمیز کنید و سپس آن‌ها را برای چند دقیقه در آب جوش فرو کنید. سفید کننده و بطری اسپری (یا مخزن دیگری برای محلول سفید کننده): جوشاندن و سفید کردن بیشتر - اما نه همه - پاتوژن های اسباب بازی های شما را از بین می برد. ماشین ظرفشویی: مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی شما تنظیمات مناسبی را برای ضدعفونی ارائه می دهد. در غیر این صورت، بهتر است اسباب بازی های خود را بجوشانید یا سفید کنید.

آشنایی و توضیحات عروسک جنسی

عروسک جنسی : با این دیلدو حال، یک ویبراتور کوچک با ژل روان کننده می تواند مفیدتر باشد. و چندان ترسناک و سازش ناپذیر به نظر نمی رسد. با ابزارهای گشاد کننده نیز می توان سرگرمی داشت، اما به شرطی که واژینیسم نداشته باشید و کسی شما را از درون هل ندهد. ارتعاشات با فرکانس پایین می تواند برای لگن آرام بخش باشد، فرکانس های بالاتر تحریک کننده تر هستند.

این درد تا کنون بدون دلیل در ناحیه فرج، ناحیه تناسلی خارجی زنان و داخل واژن است. پزشکان درمانده هستند و هر چه می توانند برای کمک به آن زنان تلاش می کنند. به لطف اسباب بازی های جنسی، زنان می توانند بدن خود را کشف کنند و احساس آرامش بیشتری داشته باشند. معمولاً علائم کنار می روند. تهدید دیگر واژینیسم است که در طی آن عضلات واژن در برابر تلاش برای دخول کوچک می شوند. با ابزارهای مختلف گشادکننده درمان می شود.

قیمت عروسک جنسی : مردانی که آلت از آنها استفاده می کنند کمتر دچار اختلال نعوظ، مشکل ارگاسم و میل جنسی کم می شوند. آنها همچنین به احتمال زیاد از سلامت جنسی خود آگاه هستند و این امر باعث می شود که آنها متوجه هر گونه ناهنجاری شده و به دنبال مشاوره پزشکی باشند. همچنین بخوانید: 5 گل برتر و تند ولنتاین برای ساکنان بنگلور محصولات مردانه می توانند به مردان در غلبه بر اختلال نعوظ، پس از جراحی یا درمان پروستات، دیابت، بیماری قلبی، آسیب نخاعی و بیماری های عصبی با افزایش جریان خون در بافت های نعوظ و تحریک کمک کنند.

چه عالی است - زنان نیازی به خوردن قرص های دارای عوارض جانبی ندارند. اما آگاه باشید، شما می توانید به لذت نیز معتاد شوید! 1. رابطه جنسی بهتر فقط ... بهتر است. و شما بیشتر می خواهید اسباب بازی های جنسی، رابطه جنسی را نه تنها دلپذیرتر و جالب تر می کند، بلکه به جفت ها کمک می کند تا بفهمند دقیقاً چه چیزی آنها را تحریک می کند.

خرید عروسک جنسی : فقط تعداد خرید مصنوعی کمی از آنها به دنبال کمک پزشکی هستند. آنها خجالت می کشند و این احساس را دارند که باید خودشان با آن کنار بیایند. نتایج این مطالعه که شامل 7000 زن از 16 تا 74 سال بود، نشان داد که بیشترین آسیب را زنان حدود 50 سال و همچنین دختران جوان تر از 16 تا 24 سال تشکیل می دهند. رابطه جنسی می تواند به دلایل زیادی دردناک باشد.


خرید دیلدو برقی

دیلدو : فیلم تمیز عروسک کردن اولیه سطح: بیانکا آلبا تقریباً هر نوع اسباب بازی جنسی را می توان با یک اسکراب کامل تمیز کرد. این روش اسباب بازی را ضد عفونی یا استریل نمی کند. اما در بیشتر موارد، اگر تنها شخصی هستید که از اسباب بازی استفاده می کنید، تمیز کردن سطح کافی است. قبل از شروع، رتبه ایمنی اسباب بازی خود را در آب تعیین کنید. اگر اسباب‌بازی غیرمکانیزه (مانند دیلدو سیلیکونی جامد)، یا مکانیزه است، اما به عنوان ضد پاشیده شدن یا ضد آب رتبه‌بندی شده است، شستن اسباب‌بازی با آب داخل سینک بی‌خطر است.

جوشاندن می توانید اسباب بازی های 100% سیلیکونی، فولاد ضد زنگ و شیشه بوروسیلیکات را با تمیز کردن سطح آنها و سپس فرو بردن آنها در یک قابلمه آب جوش به مدت سه دقیقه ضد عفونی کنید. دیساچ توصیه می‌کند که یک پارچه شستشو در قابلمه با اسباب‌بازی‌های شیشه‌ای قرار دهید تا از ترک خوردن یا شکستن آن‌ها جلوگیری شود، زیرا می‌توانند «در تابه بپرند». و Deysach گفت که این ایده خوبی است که فرآیند جوش را به دقت کنترل کنید. اسباب بازی پخته شده را با انبر از آب خارج کنید و اجازه دهید روی یک حوله تمیز با هوا خشک شود. بلافاصله پس از جوشاندن با آب سرد آبکشی نکنید زیرا تغییرات شدید دما ممکن است به مواد فشار وارد کند.

قیمت دیلدو : ظرفشویی قفسه ماشین ظرفشویی با هفت اسباب بازی جنسی مختلف که برای تمیز کردن در قفسه قرار داده شده است. عکس: Bianca Alba همچنین می‌توانید تعداد زیادی از اسباب‌بازی‌های سیلیکونی 100% غیر مکانیزه، فولاد ضد زنگ و شیشه بوروسیلیکات را با قرار دادن آن‌ها روی قفسه بالایی ماشین ظرفشویی پس از تمیز کردن سطحی، به‌صورت عمیق تمیز کنید. سپس ماشین ظرفشویی را روی چرخه ضدعفونی کردن بدون صابون (که برای استفاده با اسباب بازی های جنسی خیلی خشن است) روشن کنید.

اگر ماشین ظرفشویی را با افرادی غیر از شریک جنسی مشترک استفاده می کنید، این روش توصیه نمی شود. به گفته Dangerous Lilly، متخصص اسباب‌بازی‌های جنسی، ماشین ظرفشویی در ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌های شما به اندازه آب جوش مؤثر نیست: «اگر ماشین ظرفشویی شما دارای محیط ضدعفونی‌کننده باشد، از شستشوی طولانی‌مدت با آب گرم فقط برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده می‌کند. همه] ویروس ها یا قارچ ها. یک استاندارد فدرال ایجاب می کند.

آشنایی بیشتر با آلت مصنوعی کمر بندار

آلت مصنوعی : وقتی رابطه جنسی ملایم‌تر مطرح می‌شود، صحبت درباره ویبره‌ها و استفاده از آن‌ها پس از حوادث آسیب‌زا، مانند مداخله جراحی یا زایمان بسیار مهم است، زیرا آنها کاربر خود را قادر می‌سازند تا کارها را الت با سرعتی که مناسب می‌دانند انجام دهند و در یک مسیر پیشرفت کنند. موضوع به موقع از ویبراتورها می توان برای تحریک نواحی مختلف واژن و درمان هر ناحیه با کنترل نهایی استفاده کرد که احتمال ناراحتی و آسیب را به حداقل می رساند. از طرفی ویبره های مخصوص آقایان نیز وجود دارد.

تا همین اواخر نه تنها استفاده، بلکه ذکر اسباب بازی های جنسی به صورت عمومی تابو محسوب می شد. خوشبختانه، همه چیز تغییر کرده است، بنابراین اکنون می توانید ببینید که اگر یک چیز جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید، نه الت فقط لذت، بلکه از مزایای سلامتی نیز می توانید لذت ببرید. اسباب بازی های جنسی به هر شکلی سرگرم کننده هستند، اما به خاطر داشته باشید که سرگرمی بیش از حد می تواند صفت "مفید" را از ترکیب پاک کند. بنابراین، از اسباب بازی ها استفاده کنید.

خرید آلت مصنوعی : تنها چیزی که باید در مورد آن نگران باشید این است که بیش از حد تحت تأثیر قرار نگیرید و خود یا شخص خاص تان در این روند صدمه نبیند. شوخی‌ها را کنار بگذارید، اما خرید اسباب‌بازی‌های جدید و منحصربه‌فرد قطعا باعث می‌شود از تخیل خود بیشتر استفاده کنید و با تمرکز بر یک چیز، ایده‌های جدیدی به وجود می‌آیند که ارزش امتحان کردن را دارند.

میل جنسی شما به جایی نمی رسد جز اوج گرفتن و شما مایل خواهید بود که خود را درگیر فعالیت های مختلف کنید، خواه شریک زندگی شما باشد یا فقط برای استفاده شخصی محفوظ بماند.

آشنایی بیشتر با دیلدو ها

دیلدو : حوله های کاغذی یا حوله های تمیز: از آنها برای خشک کردن اسباب بازی ها پس از تمیز کردن با هوا استفاده کنید. دستمال مرطوب اسباب‌بازی جنسی یا اسپری‌های تمیزکننده اختیاری: در بیشتر موارد با آب و صابون ساده خوب خواهید بود. چقدر طول می کشد تا تمیز شود؟ زمان تمیز کردن بسته به روشی که استفاده می کنید متفاوت است. وقتی سطح اسباب‌بازی‌ها را تمیز می‌کنید، انتظار داشته باشید که یک تا سه دقیقه برای هر اسباب‌بازی صرف کنید.

فرآیندی که قبلاً به صورت دستی انجام می‌دادند. علیرغم شهرت آن به عنوان یک اسباب بازی جنسی، منشاء ویبراتور عمیقاً در استفاده درمانی ریشه دارد و این ابزار همچنان فواید سلامتی زیادی دارد. تعداد  آلت مصنوعی محدودی از مطالعات علمی در مورد مزایای سلامتی ویبراتورها وجود دارد، اما شواهد اولیه نشان می‌دهد که ممکن است باعث بهبود جریان خون تناسلی، برانگیختگی جنسی، رضایت جنسی و پاسخ ارگاسم شود. آنها همچنین ممکن است منجر به بهبود قدرت عضلات لگن و تون عضلات تناسلی شوند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()